Son Dakika

Haftanın maçlarında kritik kararlar! Tartışmalı pozisyonlara usta yorumcular ne dedi?

Süper Lig'de 14. hafta geride kalırken Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor kritik maçlar oynadı. Bu karşılaşmalarda birçok hakem kararı tartışmaya yol açarken usta yorumcular tartışmalara noktayı koydu. Peki Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor'un maçlarındaki tartışmalı pozisyonlara usta yorumcular ne dedi? İşte tüm detaylar.

SPOR 03.12.2024, 10:30
Haftanın maçlarında kritik kararlar! Tartışmalı pozisyonlara usta yorumcular ne dedi?
Avrupa maçları dönüşünde Trendyol Süper Lig'de bu hafta birbirinden çekişmeli karşılaşmalar oynandı. Galatasaray ve Beşiktaş'ın berabere kaldığı, Trabzonspor'un ise mağlup olduğu haftada Fenerbahçe kazandı. Sarı lacivertliler, bu sonuçla lider Galatasaray'la arasındaki puan farkını 3'e düşürdü ve şampiyonluk yarışı kızıştı. 
Heyecan dozu yüksek maçlarda yaşanan pozisyonlarda hakemlerin verdiği kararlar tartışmaya yol açtı. Kritik kararlara yorumcular ışık tutarken son noktayı koymuş oldu.
İşte Süper Lig'de 14. haftanın tartışmalı pozisyonlarının hakem yorumları. 
Süper Lig'in 14. haftasında Fenerbahçe, sahasında ağırladığı Gaziantep FK'yı 3-1 mağlup etti. Aldığı galibiyetle Sarı-Lacivertliler, zirve takibini sürdürürken karşılaşmadaki bazı pozisyonlar tartışma yarattı. Alper Akarsu ve ekibinin görev aldığı mücadelede penaltı beklenen anlar, saha içerisinde itirazlara neden oldu.
Yayıncı kuruluş beIN SPORTS'un Trio ekibi, Fenerbahçe - Gaziantep FK maçındaki hakem kararlarını değerlendirdi. İşte Deniz Çoban, Bülent Yıldırım ve Bahattin Duran'ın yorumlarıyla masaya yatırılan Fenerbahçe - Gaziantep FK maçının tartışmalı pozisyonları...
Bahattin Duran: O top ele, kola geliyorsa bu pozisyon saha çizgileri içerisinde penaltı diyeceğiz. Topun ele gelip gelmediğini ispat etmek gerekiyor. Bu açıdan ele geliyor gözüküyor. Bir başka açıda ele gelmiyor gözüküyor.
Bülent Yıldırım: Sekme bile olsa, sol kol yüksekte olduğu için, doğal olmadığı için kol, temas mutlaksa penaltı diyeceğiz. İhlal varsa, gol çizgisi kamerasından saha içinde. Açıları taradığımızda birinde oynama ihtimali varmış gibi görünüyor, birinde ispat edemiyorum. VAR'ın kararına saygı duyuyorum.
Deniz Çoban: Bir açıdan bakınca ele geldiği fikri oluşmuyor bende. VAR hakemi 4 açıdan izlemiştir bunu. Bir yerde temas gibi gözükürken, diğer yerde farklı gözükebilir. Yanılmıyorsam bir Trabzonspor - Konyaspor maçıydı, böyle çok tartışılan bir elle oynama pozisyonu vardı, kamuoyunun ortak kanaati elle oynama yönündeydi. Bana gösterdiler, VAR ekranı 4'ü bölmüş, en net ele geldi diye gösterilen 2 açı var, başka bir açıda topla kol arasında 1 karış açıklık var.
Bülent Yıldırım: Arda'nın forması mücadelede komple çıktı. Arda formasını giymeye çalışırken bir de çelme taktı. İki tane penaltı yaptı Becao, ikisi de kaçtı. Rakibin formasını tutup çekti, top oyundayken rakibine çelme de taktı. VAR bunu nasıl görmez.
Deniz Çoban: Önce karşılıklı mücadele. Sonra Arda'nın forması yukarı çıktı. Devam kararı yanlış, penaltı gerekir.
Bahattin Duran: Önce ikisi de birbirini tuttu. Becao, ardından ısrarlı bir şekilde çekip formayı tutup çıkarttı. Formayı giymeye çalışırken sportmenlik dışı bir hareket yaparak Becao, rakibini düşürdü. Net bir penaltı.
Deniz Çoban: İsmail bastı ve bitti, bastıysa... Top oyuna girmedi.
Bülent Yıldırım: Dikkatsiz bir temas, kontrolsüz temas olsa sarı karttan bahsedebiliriz. Top oyunda olmadığı için penaltı yok. Top oyun dışıyken müdahaleye penaltı diyemeyiz.
Bahattin Duran: İsmail Yüksek ayağa bastı ama top oyunda değil. Teknik cezadan, penaltıdan bahsedemeyiz.
Bülent Yıldırım: Mert Müldür faul yapıyor. Rakibin ayağına basıyor. Gol iptal edilmeliydi.
Bahattin Duran: Faul var.
Deniz Çoban: Pozisyon faul.
Süper Lig'in 14. haftasında Galatasaray sahasında ağırladığı Eyüpspor ile 2-2 berabere kaldı. Bu zorlu mücadeledeki tartışmalı pozisyonları beIN Trio ekibi değerlendirdi.
Süper Lig'in 14. hafta maç takviminde Galatasaray Rams Park'ta Eyüpspor'u konuk etti. Büyük heyecana sahne olan karşılaşma 2-2 eşitlikle sona erdi.
Eyüpspor, 13. dakikada Emre Akbaba'nın golüyle öne geçti. Galatasaray 45+5'te Barış Alper ile eşitliği yakaladı ve ilk yarı 1-1 bitti.
İkinci yarıya hızlı başlayan Galatasaray, 47. dakikda Sallai ile 2-1 öne geçti. Eyüpspor bu gole 71. dakikada Prince Ampem ile cevap verdi ve maç 2-2 sona erdi.
Çok sayıda eksikle Galatasaray karşısına çıkan Eyüpspor'da kaleci Berke Özer kurtarışlarıyla maça damga vurdu.
Gözden Kaçmasın Galatasaray ile Eyüpspor nefes kesti, maç sonu o tespit öne çıktı: 5-0'da da böyleydi | 500 dakikaya bakınca...Haberi GörüntüleBu maçta orta hakem Oğuzhan Çakır düdük çalarken verdiği tartışmalı kararları beIN Trio ekibi değerlendirdi.
Bülent Yıldırım: Kaotik bir maç oldu. Thiam'ın Sallai'nin yüzüne vurduğunu gördük. Yüze, avuç içiyle darbe var. Kaçan sarı kartla maç başladı.
  Bahattin Duran: Haksız bir rekabette bulunan Thiam, elini uygun olmayan şekilde açıyor ve net bir temas var, kontrolsüz hareket, faulle birlikte sarı kart olmalıydı.
Deniz Çoban: Maçın en kritik anlarından biri. Maçın başındaki ihlalleri hakem yakalarsa, oyuncular kontrollü oluyor. Hakem başta yakalamayınca oyuncular serbest davranıyor. Açık bir sarı kart atlandı.
Bahattin Duran: Yunus Akgün ceza sahası içine giriyor, yanında Caner Erkin var. Caner'in eli, Yunus'un vücuduna hafif bir şekilde temas ediyor. Kesinlikle penaltı için yeterli müdahale değil.
Bülent Yıldırım: Caner riskli geldiğini görünce adımları genişletip açacak. Etkili bir tutma, itme, çekme, ihlal niteliğinde durum yok. İstemsiz küçük temaslar var. Devam kararı doğru.
Deniz Çoban: Penaltı olmadığı fikrindeyim.
Bülent Yıldırım: Hakemle ilgili dikkat çeken şey, 10. saniyede başladı. Faul standardı bir türlü tutmadı. Zaman zaman çok kolay faul çaldı. Teknik adamların eleştirilerine maruz kaldı, haklılık payı buluyorum. Bütün maç boyunca basit temaslara faul çalarsınız, o da olmadı. Bir ikili mücadele esnasında Sallai ve Dubois mücadele anında Eyüpspor kazandı, atak fazı değişmeden gol olup sonuçlandı. Metehan'ın Thiam'a arkadan kayarak yaptığı kontrolsüz faul de söz konusu. Başlangıçta hem sağ diziyle Dubois'in, Sallai topa hakimken sağ diziyle baldıra temas ve etkili bir itmeyle taç çizgisi dışına itti. Bence fauldü. Atak fazı içerisinde Metehan'ın Thiam'a faulü var. Metehan'ın kart görmesi gerekiyordu. Gol iptal edilmeliydi. Başta açık bir faul var. VAR müdahalesi olmalıydı. Sahada bunun atlanması... Çok açık faul. Tartışmasız bir faul. VAR müdahale etmeliydi, çünkü iki elle itme var. VAR bunu gösterebilirdi.
Bahattin Duran: Taç çizgisinin kenarında, Sallai'nin kontrolünde top, arkası dönük. Burada Eyüpsporlu oyuncunun topu alma ihtimali nasıl olabilir, ayağını önüne sokabilir, ancak o şekilde olabilir. Artık Galatasaraylı oyuncu topa hakim oldu, top kontrolünde, dizinizle kalçaya vurup elle iterseniz düşer. Mantık olarak zaten Galatasaraylı oyuncunun bu topu kaybetme şansı çok çok az. Kendisine yapılan bu hareketin karşılığı faul. Metehan'ın yaptığı da kontrolsüz hareket. Gol olduktan sonra Metehan'ın sarı kart görmesi gerekiyordu. Pozisyonun başlangıcı faul, sahada çözülmesi gereken bir pozisyondu. VAR da müdahale edebilirdi. Gol iptal edilmeliydi.
Deniz Çoban: Buradaki konu şu; arkadaşımız maça karar vermeyerek başladı, karar vermeyerek devam etti. 10. saniyeden sonra hiç karar vermedi. Sonra da çok kolay düdükler çalmaya başladı. VAR müdahalesi gerekir. Dubois, Sallai'yi taca attı. Arkadan şarj var. VAR sistemi olduğundan beri tartışmalar yanlış zeminde yürüyor. Sahada hakemsin, versen bitecek. Düt demiyorsuzun, devam. Açık bir sarı kartlık ihlal, ona da kart yok. Devamında gol geliyor.
Bahattin Duran: Barış Alper, kayarak müdahale ediyor ama önüne doğru yapıyor, Caner'i süpürmüyor. Arkada kalan ayağı temas ediyor, faul tamam ama sarı kart olmaz.
Bülent Yıldırım: Barış Alper kayarken müdahaleyi Caner'e yapsa havada karada sarı kart. Barış topa atlıyor, arada mesafe var. Baldırıyla dizini bozuyor ama faul doğru, kart gerekmez.
Deniz Çoban: Kart yok, doğru değerlendirme.
Bülent Yıldırım: Bizim liglerimizde çok kaotik pozisyonlar oluyor. Kitabın ortasından böyledir diyemiyorsunuz. Thiam, Davinson'u göğsünden itiyor. Faul doğru. Buna Davinson'un verdiği tepkiye bakalım. Bu reaksiyon, fotoğraftan giderseniz tartışmasız kırmızı kart. Hakemin güçlü temas olmadığı için bakacağı şey şu, tekme teşebbüsüyse doğrudan kırmızı kart, yok kuvveti düşük bulduysa sportmenliğe aykırılıktan sarı kart gösterecek. Ancak mutlaka ve mutlaka Davinson'a kart gösterecek ama göstermedi. Kart çıkmaması kabul edilmez. Kırmızı verse kabul edeceğiz. Sarı verse, bu gerçekten yoruma açık. Thiam bile hissetmemiş. Kart göstermemesini kabul edemiyorum.
Bahattin Duran: Kartsız geçmez. Thiam'ın hareketi faul, tamam faul. Sonrasında Davinson'un yaptığı hareketi hissetmedi ve farkına varamadı. O zaten şiddeti yaşasaydı, darbeyi hissetseydi kırmızı kart diyecekti. Bu arada şiddetli hareketin tanımında vurmaya veya vurmaya teşebbüs diyor, bu görüntüyü görüp çok net kırmızı kart gösterebilirsiniz. Ben kırmızı kartı tercih ederdim. En azından sarı vermeliydi. Sahada kırmızıyı tercih ederdim.
Deniz Çoban: Thiam'ın yaptığı faulü de hissiyatla çalıyor. Pozisyona uzak, bu açıdan değerlendirme şansı yok. O ince hareketi görüp, kaba hareketi görmeme ihtimali var mı? Davinson'u yerde görüyor, aman başıma iş almayayım diye çalınmış bir düdük. Davinson'un yaptığına gelince; hakemin sarısı da kırmızısına saygı duyulur. Tekme teşebbüsüyse kırmızı kart, sportmenliğe aykırı dese sarı kart. Hakemin bunu değerlendirmesi gerekir. VAR'ın konusu değil.
Bahattin Duran: Önce topa Osimhen dokundu, sonrasında da Claro net bir şekilde topla oynadı. Eyüpsporlu oyuncu, Osimhen'e basma ve darbede bulunmadı.
Bülent Yıldırım: Aynı şeyleri görüyorum. Çok çok riskli olmasına rağmen Claro, topa temas ediyor. Osimhen'in ilk etapta temas ettiği topun yönü değişti, Claro'nun temasıyla. Daha sonra yaptığı hamle de dikkatsiz bir müdahele değil. Futbol içinde küçük bir temas. Bu pozisyon devam eder.
Deniz Çoban: Penaltı değil.
Bahattin Duran: Barış Alper'e hafif de olsa bir el teması var. Oyunun devam etmesi doğru. Barış Alper pozisyonunda penaltı gerektirecek ihlal söz konusu değil.
Bülent Yıldırım: Yanyana iken rakip oyuncunun elini hissettiği zaman kendini kolay bıraktı. Penaltıyı gerektiren nitelikte etkili bir itme yok. Devam doğru.
Deniz Çoban: Aynı fikirdeyim. Galatasaray - Samsunspor maçında böyle bir şarja penaltı çalındı Samsunspor lehine. Başarı, aynı turnuva içerisinde aynı standartta kararlar verilirse toptan hakemler başarılıdır.
Bahattin Duran: Top Caner Erkin vurduktan sonra, Mame Thiam kendisini rakibinin önüne doğru aldı. Muslera kalesinde değil. Top her ne kadar kaleye ortadan gitmiyorsa da artık bir yavaşlama eğilimine geliyor, top havadan gelmiyor, top Thiam'ın kontrolünde değil ama kontrol etme olasılığı çok yüksek, çünkü önde. Caner Erkin'in vurduğu top, dönerek dışa doğru gidiyor. Bu pozisyon faulse sarı kartı kabul ediyorum, Muslera kalesinde olmamasına rağmen.
Bülent Yıldırım: Faul. Thiam önceliği aldı, küçük de olsa temas var. Adımlaması bozuluyor. Faul var. Top dış bükey geliyor. Diğer açılardan bariz gol şansı görünüyor ama benim fikrimi değiştiren topun açısı. Dış bükey olduğu için bu top kaleye doğru yönelse, bariz gol şansı diyeceğim. Dışarı doğru döndüğü için hakem gibi düşünüyor, sarı kart diyorum.
Deniz Çoban: Bariz gol şansı kriterlerinden biri top ile kale arasındaki mesafe. Top ilk düştüğünde, orta saha çizgisine 7 metre falan. Kaleye yakınken bariz daha net gol şansı deniyor. Bazen topun kaleye uzak olması bir avantajdır. Top iyice artık açısını kaybedecek şekilde taç çizgisine doğru gitmiş. Oyuncunun hızı kesilmese ve topla buluşsa, oyuncu topa sahip olduktan sonra kim gelip yetişecek Thiam'a ve kaleye inmesini engelleyecek. En cesur karar kırmızı kart olmalıydı.
Bülent Yıldırım: Bruno tehlikeli bir hareket yaptı. İki elle sardıysa... Bu pozisyon sahada penaltı. VAR için kanıt niteliğinde açı var, iki elle sarıldı. VAR müdahale etmeliydi.
Bahattin Duran: Barış Alper önde, Bruno omuz üstünden el koydu, sağda eliyle sarıldı. Bu sahada tartışmasız penaltı.
Deniz Çoban: Barış Alper pozisyonunu alıp sıçramaya çalıştı. Bruno sıçratmamak istedi. Açık bir penaltı. Kanıt da var VAR için. İki eli sarmış görüyorsanız deniyor eğitimde. Burada sarma var.
Bahattin Duran: Hafif bir el sürtme ve itme var. Faul tartışmasız ama sarı kart olmasa daha doğru derdim. Ancak, hakemi çok eleştiremem.
Bülent Yıldırım: Hakemi eleştiremem. Çeneye, yüz altına gelen bir müdahale var.
Deniz Çoban: Sarı kart demesine bir şey diyemem.
Bülent Yıldırım: Hava topu temiz, Barış Alper top çalmış, faul söz konusu değil.
Bahattin Duran: İhlal yok, gol temiz.
Deniz Çoban: Gol temiz.
Bülent Yıldırım: Sallai'ye yapılan (E.N.: Eyüpspor'un ilk golü öncesi) faul değil, bu faul öyle mi! Bu faulse, Sallai'ye yapılan duble faul.
Bahattin Duran: Yani hocam, çok hafif bir müdahale. Dubois, topa hakim; Yunus'un Sallai pozisyonuna göre daha hafif bir müdahalesi var. Onla karşılaştırdığımızda çok hafif olan bu darbe faulse, o daha faul.
Deniz Çoban: Dubois'in omzuna dokununca ayakları yerden kesildi. Futbolda bu faul olmaz.
Bahattin Duran: Sanchez, aynı anda iki ayağını birden kontrolsüz bastı. Çok net sarı kart. Tartışmasız. Hem birinci hem ikinci sarı kart olur, hangi dakika olursa olsun bunun karşılığı faulle birlikte sarı kart olmalıydı.
Bülent Yıldırım: Davinson duble basmayı başardı. Çok ilginç. Neredeyse iki tane kontrolsüz müdahale var. İkinci sarı karttan ihracı gerekirdi, tartışmasız. Bu uzaydan bile görülecek bir sarı kart.
Deniz Çoban: Bu pozisyonda tartışılacak bir yer yok. Tartışılacak yanı yok. Hakem arkadaş yine karar vermedi.
Deniz Çoban: Sinan Kaloğlu, bu hareketi yaptığı için kırmızı kart gördü, 1 kere yaptı. 1 tane yapan teknik adam ihraç edildi.
Bülent Yıldırım: Sinan Kaloğlu, kendi alanı içinde kolunu yalnızca 1 kere kaldırdı 'haydi ya' dedi. Oyun alanına girmedi. Tak kırmızı kart. Israrlı, sürekli.
Bahattin Duran: Okan Buruk'un hareketi net ihraç, net ihraç. Bir sefer falan da değil.
Bahattin Duran: Mertens hakeme baktı, çünkü ne yaptığını biliyor. Bu pozisyon penaltı. Bu kanıt. VAR müdahalesiyle birlikte penaltı verilmeliydi.
Bülent Yıldırım: Mertens'in yaptığı net penaltı. Penaltıyı göstermek için yeterli kanıt var. Küsürat temaslara müdahalede bulunan VAR, buna niye bulunmadı, değerlendirsinler.
Deniz Çoban: Ampem'in ayağı esnedi. Tartışmasız penaltı. VAR müdahale etmeliydi.
Trendyol Süper Lig'in 14. haftasında Corendon Alanyaspor, Trabzonspor'u 2-1 mağlup etti. Maçın hakemi Burak Pakkan'ın tartışmalı kararları beIN Sports'ta yayınlanan Trio programında masaya yatırıldı. İşte Bahattin Duran, Bülent Yıldırım ve Deniz Çoban'ın yorumları:
Bahattin Duran: Topla oynamadı Yusuf. Ayağının ucuna basıyor. Sarı kartı kabul ederim.
Bülent Yıldırım: Topa doğru samimiyetle uzanmış bir ayak değil. Rakip oyuncu sol ayağıyla oynarken, Yusuf'un gecikmiş müdahalesi rakibin sağ kramponuyla buluşuyor. O yüzden 'Az bastı, çok bastı' yorumuna hiç girmem, sarı kartın doğru olduğunu düşünüyorum.
Deniz Çoban: Bence de sarı kart doğru. Hakemin sarı kart olarak değerlendirmesini eleştirmiyorum.
Bülent Yıldırım: 61 numaralı Trabzonsporlu oyuncu, Yusuf Özdemir'e değil, yaptığı hareketi kesmek için kaydı. Yaptığı hareketin bütününe baktığımız zaman bir kontrolsüz süpürme söz konusu değil. Topa yapılmış bir kayarak müdahale. Dolayısıyla hakemin 'devam' kararının yerinde olduğu fikrindeyim. 
Bahattin Duran: 61 numaralı Trabzonsporlu oyuncu, Yusuf'a doğru kaysaydı top ayaktan çıkmış olsa bile o hareket kontrolsüz diyecektik ve o zaman penaltıdan bahsedecektik. Ama oyuncu akıllı bir şekilde kendi kalesine doğru yöneldi ve şekilde kaydı. Burada bir ihlal söz konusu değil benim için.
Deniz Çoban: Trabzonsporlu oyuncu çok da dikkatli davranmıyor. Altta kalan ve büküle gelen ayağı kırmızılı oyuncunun destek ayağına temas ediyor. Bu bir defa gecikmiş müdahale değil, önüne doğru kaymış. Bir sonraki hamlesini yani bir avantajını elinden aldı mı? Hayır. Top artık gitmiş ve hamlesi bitmiş. Normal şartlarda bu oyuncunun devam etme şansı olsaydı buna penaltı diyebilirdim. Ama top artık gitmiş, gecikmiş bir müdahale değil. Ben de bu pozisyona 'penaltı' demem.
Bülent Yıldırım: Burada iki şeye bakacağız. Cihan Çanak orta alanda bir faule maruz kaldı mı, ardından Makouta'ya penaltıyı gerektirecek bir müdahalede bulundu mu? Cihan topa doğru gelirken belli belirsiz bir temas var. Hakemin yeri çok iyi olduğu için bu kararına saygı duyuyorum. Penaltıda ise Makouta'nın düşüşünün hakemi yanılttığını düşünüyorum. Cihan'ın kramponu en fazla küçük bir küsüratla, yanak yanağa bir temasta bulunmuş olabilir. Ancak Makouta öyle bir düşüyor ki hakem de orada bir çelme olduğunu düşündü, yanıldı. Pozisyonun penaltıyla uzaktan yakında ilgisi yok. VAR, temasın niteliği konusunda iletişime geçmeliydi ve bu penaltı iptal edilebilirdi.
Bahattin Duran: Cihan'a yapılan bir müdahale söz konusu değil, faul yok pozisyonda. Sonraki pozisyonda Cihan'ın yaptığı bir ihlal yok. Hakemin penaltı kararı çok yanlış. Burada VAR'ın bu pozisyona müdahale etmesi gerekiyordu.
Deniz Çoban: Benim için de penaltı değil pozisyon.
Bülent Yıldırım: Hakemin önünde Mendy var ve görüş alanını engelliyor. Richard, hem Hüseyin Türkmen'in kavalına basıyor hem de ondan sonra kendini bırakıyor. İster bastığından dolayı verin isterseniz aldatma girişiminde dolayı verin, bu pozisyonda Richard kesinlikle sarı kart görmeliydi.
Bahattin Duran: Haydi oyun icabı Hüseyin'in ayağına bastı diyelim ama hakemi aldatmaya yönelik hareket bu. Penaltı almak için yapıyor bunu. Bu hareketin karşılığı benim için sarı kart.
Deniz Çoban: Evet katılıyorum. Richard üçüncü defa sarı kartı hak etti bu dakikada.
Bahattin Duran: Maçtaki bence en yanlış karar buydu. Faulu yapıp, kontrolsüz şekilde rakibin ayağına basan Visca. Ama hakem bunu tam ters gördü. Yusuf'un Visca'nın ayağına bastığını gördü veya o şekilde yorumladı ve çok yanlış bir şekilde Alanyasporu Yusuf'a ikinci sarı kartı göstererek oyundan ihraç etti.
Bülent Yıldırım: Hakemin düdüğünden sonra Edin Visca'nın da yüz ifadesinin ne kadar şaşkın olduğunu gördük. Yusuf talihsiz bir şekilde, yanlış bir gözlemle ihraç edilmiş oldu. Burada bir basma söz konusu ise Visca, Yusuf'un ayağına basmış. Çok hatalı bir ikinci sarı kart oldu.
Deniz Çoban: Sizinle aynı fikirdeyim. Böyle ikinci sarı kart olmaz.
Bahattin Duran: Hakemin düdük zamanlaması doğru. Top ağlara girdikten sonra hakem düdük çalıyor. Banza'nın rakibine faul yaptığı gerekçesiyle düdük çalıyor. Banza'nın rakibine bir teması var ve rakibini itiyor. Alanyasporlu oyuncunun bu müdahaleyi çok abarttığını ve kendisini geriye doğru attığını düşünüyorum. Banza'nın bu itmesinin faul için yeterli olmadığını, Trabzonspor golünün nizami olduğunu düşünüyorum.
Bülent Yıldırım: Yandan bir temas oldu ama etkili bir itme olmadı. Verilmesi gereken bir gol verilmemiş oldu. Pozisyonda faul göremedim, golün geçerli olması gerektiğini dşünüyorum.
Deniz Çoban: Aliti'nin Banza'nın müdahalesini çok abartarak düştüğü düşüncesindeyim. Futbolda bu kadar temas her zaman olur. Hakemin kararına saygı duymakla birlike, ben burada faul vermese ve gol kararını verse çok daha doğru olacağı fikrindeyim.
Kaynak: İnternet Haber Merkezi

Yorumlar (0)
sanalbasin.com üyesidir
18
açık
Namaz Vakti 04 Aralık 2024
İmsak 06:04
Güneş 07:29
Öğle 12:34
İkindi 15:07
Akşam 17:29
Yatsı 18:49
Puan Durumu
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
Whatsap İhbar Hattı